Google Search
Microemporio RMS 2000
H βέλτιστη πρόταση της οικογένειας Microemporio! Yποστηρίζεται πλήρως η διαχείριση του καταστήματος ως επιχείρηση (Front office & Back office) υποστηρίζοντας αποδείξεις λιανικής και έκδοση τιμολογίων από τον ίδιο τερματικό σταθμό.
Σε περίπτωση πολλαπλών θέσεων ταμείου στο κατάστημα το RMS 2000 μπορεί να αποτελέσει μια πλήρη θέση εργασίας.
Σύνθεση Microemporio RMS 2000 RMS 2000 (περιλαμβάνει ειδικό access point, RBS PosMicro Axon με embedded client s/w, serial keyboard 30 πλήκτρων με ενσωματωμένη οθόνη χειριστή και σειριακή οθόνη πελάτη LCD 2X16) Tablet iPad 2 ® με οθόνη 9,7" ή μεγαλύτερο Βάση για το iPAD Ετήσια συνδυαστική συνδρομή Microemporio & Link4all base RBS laser scanner RBS 101NET/SD/WEB
Λειτουργική περιγραφή Microemporio RMS Το Microemporio RMS 2000 είναι η μοναδική λύση που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στην ολότητα της από την RBS ειδικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής. Είναι ένα καινοτομικό πληροφοριακό σύστημα εντατικής λιανικής, σε ένα ενιαίο, ομοιογενές και ασφαλές περιβάλλον λειτουργίας, που διασφαλίζει χωρίς επιπλέον επενδύσεις:
Εμπορική & Χρηματοοικονομική διαχείριση (back office) Εντατική λιανική (front office) Συνεχή, αδιάληπτη & αυτόνομη λειτουργία των ταμείων (24x7x365) Συγχρονισμό όλων με όλα (ταμείων, καταστημάτων, επιχειρήσεων) Απομακρυσμένη διαχείριση, έλεγχο των ταμείων και γενικότερα της επιχείρησης (real time) Δυνατότητα απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης (real time) Διεκπεραίωση ηλεκτρονικών πωλήσεων και συναλλαγών σε on-line σύνδεση με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Ελκυστικό κόστος ιδιοκτησίας, συντήρησης και επεκτασιμότητας Ευελιξία σύνδεσης εναλλακτικών συνθέσεων των σταθμών ταμείου To Microemporio RMS είναι πολλά περισσότερα από μια εφαρμογή λιανικής! Είναι ένα σύστημα διαχείρισης καταστημάτων λιανικής, αδιάλειπτης λειτουργίας, που συντίθεται από: Μια εξελιγμένη πολυλειτουργική εφαρμογή λογισμικού ( Microemporio) που "τρέχει" σε ένα iPad ®, αξιοποιώντας ιδανικά, τις εξαιρετικές δυνατότητες που είναι διαθέσιμες σήμερα, αλλά και εκείνες που συνεχώς προστίθενται από την Apple ®
Ένα Σταθμό Πωλήσεων με: ενσωματωμένη εκτυπωτική μονάδα (80mm-200mm/sec), Backup εφαρμογή λιανικής, Backup βάση δεδομένων, πληκτρολόγιο και customer display, πολλαπλές δυνατότητας επικοινωνιών όπως, Web sockets για επικοινωνία με mobile συσκευές και Web Services για σύνδεση με Cloud εφαρμογές (Link4All) και πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης περιφερειακών όπως scanners, ζυγαριές, τραπεζικά τερματικά (EFTPOS) κ.λπ. Ένα αυτόνομο Φορολογικός Μηχανισμός Έκδοσης Υπογραφών (RBS 100 NET/WEB/PR) με επικοινωνία μέσω Web Sockets και Web Services, γεγονός που επιτρέπει η εκτύπωση των αποδείξεων, να γίνεται ακαριαία με το πάτημα του πλήκτρου «Μετρητά» Ένα Barcode Laser Scanner (προαιρετικά 2D Scanner για ανάγνωση QRC) Δυνατότητα διασύνδεσης & επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο με την Cloud πλατφόρμα Υπηρεσιών Link4all, στην οποία το σύστημα αναφέρεται και από την οποία ταυτόχρονα αντλεί δεδομένα.